Panel Klienta
Biuro Obsługi Klienta e-biuro
INSTRUKCJA REJESTRACJI NA PANELU KLIENTA
1. Kliknij w odnośnik znajdujący się powyżej „e-biuro„.
2. Po otworzeniu strony w prawym górnym rogu należy kliknąć w pole REJESTRACJA i przygotować fakturę za wodę i/albo ścieki wystawioną dla Państwa przez LPK Sp. z o.o.
3. Uzupełnianie formularza:
a) kod klienta – numer/kod kontrahenta znajduję się na FV przy imieniu i nazwisku (należy podać cały numer włącznie z zerami z przodu jeśli występują)
b) numer dokumentu – należy wpisać cały numer faktury włącznie z FVS i dalej numer.
c) adres email – własny adres emailowy na który zostanie wysłany link w który trzeba kliknąć aby dopełnić rejestracji.
d) numer telefonu – Państwa kontaktowy numer telefonu.
e) hasło – hasło, które będzie służyć logowaniu do Panelu Klienta.
f) powtórz hasło – wpisujemy jeszcze raz to samo hasło jak powyżej celem weryfikacji czy zostało poprawnie wpisane.
g) następnie należy zapoznać się z Regulaminem E-BIURA, zaznaczyć „Akceptuje regulamin” i kliknąć ZAREJESTRUJ.
4) W kolejnym kroku należy zalogować się na pocztę email podaną w formularzu i kliknąć w link aktywacyjny (z reguły jest on odrazu wysyłany na podany adres emailowy)
5) Teraz można już korzystać z „Panelu Klienta„
a) login = kod kontrahenta
b) hasło = hasło podane w formularzu